fredag

Fredag och äntligen helg! Och jag har märkt att jag sover hela tiden nu för tiden men det är så skönt så jag ska inte sluta med det precis ;) haha. Snart sticker jag till älskling och sover där för sedan åker han till turkiet och lämna mig här hemma i trista sverige ;/ men aja efter skolan i dag stack elin amanda jag och pontus in till stan och fixade lite presenter och fikade på briggen. Och när vi satt på briggen kom en man fram och gav oss ett brev där det typ stog.
Hej jag är en döv och stum man som inte har hört några röster från min släkt föräldrar eller hans närmaste kompisar, skulle vara väldigt tacksam om man ville tjänka pengar till han.

Det va verkligen skit tufft att se han stå där när vi satt där och läste han såg så ledsen ut och man ville bara hjälpa han och vi försökte ju förklara på teckenspråk att vi bara hade kortet. så han bara tittade på oss sa något på teckenspråk och gick! Har aldrig haft så dåligt samvete innan.. hemskt va det...
Men hör av mig i morgon när jag kommer hem för då ska jag tagga till feeeest ;D
jag älskar er !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0