vi hoppar till dag 7 på en gång

Min bästa vän (L)

Nu är det så att jag inte bara ha en "bästavän" men kan berätta iaf om tre stycken som står mig närmast och det är dom jag litar på upp till 100 %





Belinda lagerblad lärde jag känna i 6an och hon blev som en storasyster för mig, vi bråkade vi slogs och även visste vi att vi älskar varandra, nu har vi gått i samma klass sen 7-1i gymnasiet och vi trivs jätte bra tsm.
Jag litar på belinda upp till 100 % och det vet hon mycket väl om, hon finns alltid där om jag behöver sällskap,parta eller bara för att trösta mig :)
Och vi har så många roliga minnen tsm. :) Jag älskar dig (L)


Amanda ström är en glad person i alla väder , vi träffades på Mulö där vi bor granna på en liten ö, vi började redan umgås när vi va rätt små och sen blev det bara att vi träffades mer och mer. Så just nu för tillfälet bor hon typ hemma hos mig känns det som.. ;p aja vi två kan verkligen snacka om allt och inget.
Vi gråter tsm och skratta tsm, Vi gör nästa allt tsm och jag är jätte glad att ha en bästis som henne :) Hon kan verkligen göra mina dagar till topp nivå
Jag älskar dig (L)





Frida min lilla klantiga söta vän, Vi har gått i samma klass från 1-9 men vi började inte umgås förrens vi gick i 4an typ. Åh gud vad kul vi hade när vi badade i din stora pool hoppade studsmatta lekte med din hund (bonzo) och vi åt glass varje dag på donken typ HAHHA
Nej vi har gått igenom otroligt mycket, vi har både ramlat med moppe till att skratta i tímmar åt något , Vi har verkligen jätte kul tsm.
Tyvärr går vi inte i samma klass längre och vi träffas inte lika ofta längre :/ men vi är ändå hur bra kompisar som helst :)
Jag älskar dig (L)




Utan er 3 så skulle jag aldrig vara den lyckliga personen som jag är idag. Tack (L) (L) (L)


Kommentarer
Postat av: belinda

aw, du är bäst och kommer aldrig lämna dej hjärtat <3

2011-01-19 @ 20:21:08
URL: http://belindalagerblad.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag älskar dej, hjärtat <3

2011-01-21 @ 12:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0