svar på era frågor


från Anonym
hur många har du haft sex med?(:

svar: eh det tänker inte jag gå ut med här men jag kan säga att jag är inte oskuld ! Men jag tänker inte gå ut med allt för mycket här, vill hålla mitt privat liv utanför..

Från Anonym 
vem kysste du senast
Svar kom inte ihåg, va någon på nyår

cider eller sprit svar  båda går att dricka men cider är godast

dina bästa vänner svar Har verkligen många vänner med dom vännerna som betyder mäst och står mig
 
närmast är Belinda Lagerblad Frida Petersson Amanda Ström  Elin Ström  

favorit mat svar typ Typ tacos och pizza ;D



har du kollat på porr ;) svar
Nej det har jag inte !  

hur många har du högst strulat med på en och samma kväll svar Eh vet inte men när man va på balders va man ju en liten fjortis som sprang runt till en kille från en annan...

favorit ämne i skolan svar Vård jag går ju omvårdnadspogramet ;p

favorit låt svar Det byter hela tiden


Från Anonym
vilka bloggar besöker du ?
Svar: Jag besöker Belindas Fridas Emmas och även Saras sen är det dom kända bloggarna ;)

Från Frida
gillar du ngn kille just nu?
Svar Nej det gör jag inte

Tänder du mest på blonda eller brunhåriga killar? Svar eh hårfärgen spelar ingen roll , men jag älskar killar med bruna ögon hehe



Singel eller förhållande? svar förhållande ( fast ibland är det ganska skönt att vara singel)

Skönaste sexställningen? Svar... Eh typ ingen..

Från emma 
berätta om din värsta fylla?
Svar eh det va förra året, och vi va hemma hos belinda och skulle ha myskväll och sen ville vissa dricka och då fixade vi sen va det bara jag som drack typ kändes det som så jag blev riktigt full och ah kom inte ihåg så mycket men det va inte så jävla kul...

har du strulat nån gång med någon och sedan ångrat det? svar ah det har jag

skulle du kunna suga av en man på 30+ för en miljon kronor? svar Nej !

skulle du kunna vara med i en dokusåpa? svar ja det skulle jag kunna !

Från Anonym
vart vill du åka utomlands och med vem
Svar  jag vill åka till turkiet och jag ska nog säkert åka med amanda och elin iaf :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0