skolan börja i morgon ;(

Så nu var det slut på det roliga , och så börja allvaret igen ! Och nu ska man börja på en helt ny skola och allt. Som ni kanske visste innan så ska jag gå ovårdnad med 26 flickor och en pojke ;) Men dom säger ju att op är rätt chill första halv året , så jag hoppas på det :D

ja jag får berätta i morgon hur det va ;)

Här är alla som ska go omvårdnad ;D

1 Sara Ahlgren          
2 Denise Azemi Brasjö          
3 Ida Berglund          
4 Dielleza Gashi          
5 Anna Gustafsson          
6 Sofie Gustafsson          
7 Linnea Hansson          
8 Maria Hansson          
9 Pontus Håkansson          
10 Amanda Johansson          
11 Johanna Karlegrund          
12 Alexandra Karlsson          
13 Sandra Larsson          
14 Frida Loeb          
15 Josefine Myrén          
16 Olivia Mårtensson        
 
17 Frida Olsson          
18 Rebecka Perbrink          
19 Sofie Persson          
20 Sara Stenros          
21 Amanda Ström          
22 Elin Ström          
23 Miranda Svensson          
24 Elin Thorman          
25 Therese Torstensson          
26 Erza Ujkani          
27 Rebecka Walldén
 

Kommentarer
Postat av: Allen

Tja!! Undrar om du vet vad denise heter på facebook???? tror nämligen jag är kär

2011-09-11 @ 21:12:34
URL: http://photonerden.se
Postat av: Anonym

maila svaret på [email protected]!!

2011-09-11 @ 21:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0