Börja på min gamla blogg ist !

Nu har jag bestämt mig ! och jag fortsätter blogga på min gamla blogg. Änklst så :)
Fredag i går och jag och mina favorit tjejer va hemma hos mig och kollade idol och spelade även anden i glaset.
Alla har säkert testat på anden i glaset, men vissa tror på det och vissa inte. Men jag är en sån person som tror på allt sånt, för jag har själv sätt vissa saker. Så jag tror på det fullt ut!
Men kvällen va riktigt bra med mina tjejer ! Och vi blev så GLADA när Denise gick vidare. det va verkligen nära denna gången! Men jag tyckte Emil skulle åkt ut.
Men nu ska jag och mamma sticka in till stan och köpa skor och lite sånt som behövs nu till vintern ;) Snön har ju redan börjat komma ;o SJUKT ÄR DET!
Ikväll flyttar jag hem till min älskling och tillbringa hela min vecka där !
Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0