spring förlivet

Ush vilken dag ! Dagen har ju bara beståt ut av plugg.. som inte är roligt och när jag äntligen har fått in vården i huvudet så kommer jag på att vi ska lämna in engelska på torsdag vi ska ha skrivit 2 data skrivna sidor om ett engelsk talande land och lilla jag har skrivit en halv ! INTE OKEJ !

Och just nu gjorde sverige sitt andra mål mot Moldavien ;D SÅ JÄVLA HÄLIGT !
Men blev faktiskt lite besviken på Zlatan att han inte satte sin j*vla straff ! Om man nu ska vara en väldstjärna så ska man faktiskt inte skjuta rakt på målvakten!

Nu ska jag fortsätta titta på dom sista fem minuterna som är kvar av fotbollen sen sovaaaa ! Fatta inte att det kan vara så skönt att sova men men jag älskar det! 

pusss 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0