jag ser ner på dig !

Äntligen fredag säger jag bara ! ska städa mitt rum nu sedan fixar jag mig så klockan sex har vi kalas för min lillebror som fyller 12 år på söndag :) sedan sticker jag på fest med världens bästa människor! som verkligen har visat för mig att dom är riktiga och äkta vänner som man kan lita på i alla väder! så jävla skönt att ha dom hos sig!
Ikväll sover jag också med älskling, för i morgon har vi faktiskt 2 månader tsm (L)
Innan jag sticker till festen så lägger jag upp vad jag ska ha på mig för just nu har jag ingen aning ;p

Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer inte svika dig sandra.

kommer finnas i vått som torrt, sommar eller vinter , dag som natt , när du är glad o när du är ledsen. kom ihåg att du är världens bästa sandra!! <3

2011-04-13 @ 16:08:01
URL: http://sariiko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0