har fått en jätte söt kommentar

sara sariko ahlgren:
kommer inte svika dig sandra.
kommer finnas i vått som torrt, sommar eller vinter , dag som natt , när du är glad o när du är ledsen. kom ihåg att du är världens bästa sandra!! <3

svar: Tack sara du är underbar!  Tack gumman att du finns här vid min sida! jag kommer alltid finnas för dig med! Du är bäst mitt hjärta!





Just nu sitter jag i skolan och har svenska, jag ska skriva ett kåseri vad nackdelen är att ha sin mamma på facebook ! Har någon förslag hur man kan skriva? är verkligen jätte dålig på att komma på saker.. men ska göra mitt bästa! 
Efter skolan ska jag hem och plugga matte för vi har matteprov i morgon sen är det äntligen looooov ;D


pussssssssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0