saknar fotbollen lite faktiskt

Hemma från en riktigt bra skoldag ;D vi övertalade våra lärar att vi skulle få 2 timmars rast så vi kunde gå ner till stan och äta kebab ;D haha F*n vad gott.
Nu ska jag sitta här en stund , sedan duscha och fixa mig , för halv 6 kommer Tess och hämtar mig , så kör vi och kollar på vårt gammla lag som spelar DM ( lycka till ) Ni kanske inte kan tror det så saknar jag fotbollen , liksom taggningen innan matcherna . och alla blev så glada när vi vann. Innan la jag ner hur mycket tid som helst på fotbollen, jag var på alla träningar + att jag spelade hemma .. och jag hade jätte bra kondis , men nu så är kondisen nera på noll.. jag kan springa ett varv runt en brännbolls plan , sen är jag helt slut asså.. det är ju skämigt :p memen...

Om jag hinner så blir det att kolla Idol ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0