Torsdag & i morgon blir jag 16

Tjabba ;D hur har ni det i höst/vinter-vädret ?
I dag fick vi sluta en timme tidigare för vår lärare fick inte igång filmen , så jag belinda&frida stack in till stan , för att dom skulle äta :) sen en sväng in på H&M ( där frida och jag cpade oss lite ) HAHHA

Ikv blir det att städa/plugga och sova TIDIGT , för då blir det snabbare min dag :) älskar känslan att vakna när mamma pappa och anton kommer ner och sjunger för mig , och ha presenter och frukost med sig som jag äter i sängen ! jätte mysigt (a

Aja ni får ha det så bra puss (L)

lockigt hår i dag (a
ser ni att jag har fått lite svart hår ? det är troffsen som färgade av sig i går ;p



cpade oss lite inne på H&M

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0