Nära döden upplevelse

Va när att dö igår.. satte något i halsen när jag skrattade så mycket. Så jag blev helt blå i ansiktet och försökte få fram ljud men det gick inte. Det va väldigt längsen jag va så rädd. Trodde att allt va slut då, men som tur väl va skrek belinda att jag inte fick luft och jag la mig över bordet och Frida dunkade till mig i ryggen så jag fick lite luft. Kunde inte andas riktigt på ett bra tag. Men efter ett tag gick det över och jag va som vanligt bara att jag blev jätte trött och fick jätte ont i huudet.
Idag börja jag kvart i 10 slutar klockan 12 och då kör familjenn och jag till Helsingborg och sedan till Danmark för att fira mamma som fyller 40 år :) Och även min kära Mormor fyller år men vet faktiskt inte hur mycket hon fyller (a) heheh...pinsamt kanske ;p
Denna helgen ska jag shoppa jätte mycket för det behöver jag :) pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0