vilken jävla cp dag HAHA

HAHA vilken dag ! HELT SJUKT ! det hela började med video , liksom amanda och jag har typ inte träffas på hela vecka , och då kan vi inte hjälpa att det blir sånna här sjuka dagar ;p Men på videon så började jag ta amandas mössa för hon har Orange hår för hon har gjort en avfärgning :) HAHA sen blev det att gå till gympan , och ah då ska jag självklart ramla och slå ihjäl mig ! Och alla skratta åt mig , sen när vi hade haft gympa så ramlade jag igen mitt i en snödriva !
Amanda säger: FAn vad klantig du är sandra !

Timme senare hon ramlar 3 gånger på en halvtimme , och hon flög rakt in i en bom ;p HAHA helt sjukt. Nu har jag kommit hem från elin och amanda, vi kollade dum dummare as kul ;p nu måste jag duscha lite snabbt så jag hinner se paradise hotell :D

 

I MORGON BLIR DET FEST !! TAGGA :D

Jag & Amanda för över 1 år sen , men vi va lika cpiga då med ;p  

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnos

2010-12-03 @ 17:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0