gammalt test jag hittade


KÄRLEK, SKOLA, FAMILJ, VÄNNER.


KÄRLEK:

Är du kär just nu? ja det är jag!
Har du någon kille just nu? ah den bästa 
Har du dumpat någon? ah , fast det va länge sen nu
Har någon dumpat dej? ah
Vem kramade du senast? andreas 
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? Eh nej , verkligen inte !!! 


SKOLA:

Är du duktig i skolan? nja , jag är inte bäst , men jag är inte sämst heller

Har du bra betyg? joodå dom duger





Har du fått göra om ett prov någongånng? ah
Har du fått ett bra resultat på ett prov? ah

Sköter du dej i skolan? ja det tycker jag
Har du tuggat tuggummi under skoltid? nja ibland
Haft mobilen på lektionstund? haha ah 


FAMILJ:


Hur många är ni i din familj? 4 st
Trivs hemma? ja
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? när jag var typ 4 år ja
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? ne, inte på länge faktiskt
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp haha ja lite för många gånger kanske
Du älskar din familj oavsett vad som händer? ja!!

VÄNNER:


Du har vänner?
jaaa , dom bästa
Du brukar vara med? elin amanda frida belinda 
Vem/vilka var du med sist? Frida är här just nu ;) 
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? klart jag gör
Är det okej att ha kill-kompisar? hahah ja , vf skulle man inte kunna ?


Skulle du kunna döda någon av dina kompisar?
Aldrig !
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? nej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0